İnternette reklam seyrediyoruz!

kent55

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
31,409
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
ѕαмѕυηѕρσя







İzlesene.com, viral videoların gördüğü ilgiyi verilerle kanıtladı. İzlesene.com'un istatistiklerine göre, viral videolar sosyal medyada diğer yayınlara göre yedi kat fazla paylaşılıyor. Böylece videolar, yarattıkları etkiyle yüksek izlenme oranlarına çok daha kısa sürede ulaşıyor.

İzlesene.com'un yayınladığı karne, Türk halkının viral reklama alıştığını hatta normal içerikteki videolardan daha çok izlediğini de ortaya koyuyor. Bunlardan en çok ilgi göreni ise fiber internet konulu ve Cem Yılmaz'lı Türk Telekom reklamı... Reklam, sadece 20 günde 1.183.000 defa tıklanarak bir rekora imza atmış oldu.

Viral içeriğe sahip olmayan fakat internette en çok izlenen videolar arasında bulunan komik içeriğe sahip olan "iki çocuğun apaçi dansı kapışması" ise 1.223.840 defa izlenerek altı ayda, Cem Yılmaz'lı Türk Telekom reklamının sadece 20 gün içinde yakaladığına yakın bir izlenme oranına ulaştılar. Kısa bir sürede 650.000 kişi tarafından izlenen viral içerikli Ruffles ve Burger King reklamının başarısını altı ayda yakalamış oldu diğer bir örnek ise Ata Demirer'li Avea viral reklamı videosu 485.000 defa seyredildi. Ayrıca son altı ayın popüler videoları arasında yer alan ve 654.403 defa tıklanan Ruffles'ın "Çılgın Ev Partisi" konulu viral video bir çok tıklanma oranını geçmiş oldu.










 
Geri
Üst