WaTcHFuL
EVERYWHERE
- Katılım
- 10 Kas 2005
- Mesajlar
- 10,456
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
6 milyon dolar harcayıp Türk'ü sildiler...
Albaraka Türk Katılım Bankası'nda geçtiğimiz ay vefat eden Genel Müdür Adnan Büyükdeniz'in yerine getirilen Fahrettin Yahşi'nin ilk icraatı yıllardır alışılan ALBARAKATÜRK kimliğini değiştirmek oldu.
6 MİLYON DOLARLIK DEĞİŞİM
Albaraka Türk Katılım Bankası, ABG'nin 'tek misyon, tek vizyon, TEK KİMLİK hedefi doğrultusunda görsel kimliğinde değişikliğe gitti. Türkiye'deki 100 Albaraka şubesi ve genel müdürlük binasında marka dönüşümünün tamamlandığını aktaran Yeni Genel Müdür, Türkiye'deki görsel değişimin 6 milyon dolara mal olduğunu ifade etti.
TÜRK'Ü SİLDİLER
TEK KİMLİK hedefi doğrultusunda logo da yıllardır kullandıkları Türk kelimesini silip attılar.. Bu imaj çalışmasına da 6 milyon dolar harcadılar. Türk kelimesi her şirket tarafından kullanılmıyor. Bir şirketin Türk kelimesini kullanabilmesi için Bakanlar Kurulu kararı gerekiyor. Genel Müdür Fahrettin Yahşi 'bu değişimi "Markalar imajlarını zamanla değiştirmeli, piyasa ve global koşullara uygun olarak geliştirmelidirler." diyerek açıkladı..

Albaraka Türk Katılım Bankası'nda geçtiğimiz ay vefat eden Genel Müdür Adnan Büyükdeniz'in yerine getirilen Fahrettin Yahşi'nin ilk icraatı yıllardır alışılan ALBARAKATÜRK kimliğini değiştirmek oldu.
6 MİLYON DOLARLIK DEĞİŞİM
Albaraka Türk Katılım Bankası, ABG'nin 'tek misyon, tek vizyon, TEK KİMLİK hedefi doğrultusunda görsel kimliğinde değişikliğe gitti. Türkiye'deki 100 Albaraka şubesi ve genel müdürlük binasında marka dönüşümünün tamamlandığını aktaran Yeni Genel Müdür, Türkiye'deki görsel değişimin 6 milyon dolara mal olduğunu ifade etti.
TÜRK'Ü SİLDİLER
TEK KİMLİK hedefi doğrultusunda logo da yıllardır kullandıkları Türk kelimesini silip attılar.. Bu imaj çalışmasına da 6 milyon dolar harcadılar. Türk kelimesi her şirket tarafından kullanılmıyor. Bir şirketin Türk kelimesini kullanabilmesi için Bakanlar Kurulu kararı gerekiyor. Genel Müdür Fahrettin Yahşi 'bu değişimi "Markalar imajlarını zamanla değiştirmeli, piyasa ve global koşullara uygun olarak geliştirmelidirler." diyerek açıkladı..