- Katılım
- 20 Kas 2005
- Mesajlar
- 11,509
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
Pagani Zonda, ilk olarak 2007 yılında ortaya çıkmış ve sahip olduğu çarpıcı yeteneklerle, otomobilseverlerin kalbini kazanmayı başarmıştı. Pagani Zonda R ile, Zonda tecrübesini ( ki bize o kadarı bile fazlasıyla yeterdi) birkaç seviye ileriye taşımayı biliyor. Öyle ki, pist zamanlarında, Ferrari 599 XX'den 11 saniye üstün tur zamanına sahip.
Son modifikasyonlardan sonra, Zonda R'ın 0-100 kilometre hızlanma değeri, 2.4 saniyeye indi. Yani, standart (nasıl oluyorsa) sürüm Bugatti Veyron'dan 1 salise az. Bunu, bir süper spor otomobil için şaşırtıcı olan 1070 kiloluk boş ağırlığına (Veyron, 2 tondan ağır) ve 739 beygirlik, 12 silindirli 6 litre motoruna borçlu. Son sürat karşılaştırmasında ise, 350 kilometrelik hızıyla, Veyron'un 403 kilometre/saat hızının gerisinde kalıyor ama kaç fani, 350 kilometre hıza bile erişebilirki? Fiyatı mı? 2.5 milyon euro yani 5 milyon TL seviyesinde.

Son modifikasyonlardan sonra, Zonda R'ın 0-100 kilometre hızlanma değeri, 2.4 saniyeye indi. Yani, standart (nasıl oluyorsa) sürüm Bugatti Veyron'dan 1 salise az. Bunu, bir süper spor otomobil için şaşırtıcı olan 1070 kiloluk boş ağırlığına (Veyron, 2 tondan ağır) ve 739 beygirlik, 12 silindirli 6 litre motoruna borçlu. Son sürat karşılaştırmasında ise, 350 kilometrelik hızıyla, Veyron'un 403 kilometre/saat hızının gerisinde kalıyor ama kaç fani, 350 kilometre hıza bile erişebilirki? Fiyatı mı? 2.5 milyon euro yani 5 milyon TL seviyesinde.










