Gökçek'in verdiği zararın hesabı sorulmalı

Albayrak

Can Feda
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
4,439
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
Aydınlığın karanlıkla savaşından...
178091.jpg

BCP Genel Sekreteri Süleyman Dinçel "Gökçek'in kamu kaynaklarına verdiği zararın hesabı sorulmalı" dedi.

Bağımsız Cumhuriyet Partisi (BCP) Genel Sekreteri Süleyman Dinçel, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in Akay Kavşağı hakkında verilen yürütmeyi durdurma ve iptal kararlarına uymadığını, bunun üzerine "kavşağı kapatırım" diyerek Ankara halkına şantaj yaptığını öne sürerek, "Gökçek'in kamu kaynaklarına verdiği zararın hesabı sorulmalı" dedi.

ÇİRKİN BİR ANIT
Bağımsız Cumhuriyet Partisi (BCP) Genel Sekreteri Süleyman Dinçel, yazılı açıklamasında, Ankara'daki Akay kavşağının yapım sürecinde yaşananların Büyükşehir Belediye Başkanının hukuk tanımazlığının "çirkin bir anıtı olarak ortada durduğunu" savundu.

NE YAPTIĞINI GÖRSÜN BAKALIM
Melih Gökçek'in mahkemelerin aldığı yürütmeyi durdurma ve en sonunda da iptal kararlarına uymayarak bildiğini okuduğunu kaydeden Dinçel, "Milyarlarca lira harcama yaptı. Ulaşım sorunu çözeceğine ulaşım sorunu yarattı. Şimdi de mahkeme kararına uymak yerine, Ankara halkını kendi yarattığı sorunla baş başa bırakıp kenara çekilecekmiş. Üstelik 'Ankara halkı Çankaya Belediyesi'nin ne yaptığını görsün bakalım' diyerek hedef şaşırtıyor. Akay Kavşağı'nı trafiğe kapatacakmış. Böylece de mahkeme kararına uyacakmış" dedi.

Dinçel, Ankara'nın 2015 Ulaşım Master Planı'na uymayan, yapılan önerilere kulak tıkayan, yürütmeyi durdurma ve iptal kararlarını dinlemeyen Melih Gökçek'in hukuk tanımazlığıyla yol açtığı kamu zararının yanında bir de Ankara halkına şantaj yapmaya çalıştığını iddia etti.


EĞİTİM HEDEFLERİNE ULAŞILAMADI
BCP Genel Sekreteri Dinçel, üniversite giriş sınavı sonuçlarında ortaya çıkan başarısızlığa değinirken ise, başarısızlık verilerinin temel eğitim hedeflerine ulaşılıp ulaşılamadığı açısından sorgulanması gerektiğini anlattı. Sınavın sadece bir ölçü olduğunu vurgulayan Dinçel, "Merak edilmesi gerekenler, çocuklarımızın ortaöğretimin temel amaçlarına ulaşmışlık düzeyiyle yükseköğretime hazırlık düzeyini saptamaktır. Böyle olunca tartışılanların temel eğitim hedeflerine ulaşılıp ulaşılamadığını sorgulamaya yönelik olması gerekir" dedi.

Kaynak
 
Geri
Üst