Google da >or durumda
ABD’de başlayan ancak etkisi dünya çapında hissedilen ekonomik kriz, dalga dalga yayılmaya devam ediyor. Global krizin boyutu o denli büyük ki, Google gibi devasa şirketler dahi bu krizden en az zararla kurtulmaya çalışıyor.
Wall Street Journal tarafından yayınlanan rapora göre, ekonomide duraklamayla birlikte finansal olarak karşılayamayacağı projeleri tek tek çöpe atan Google, kemer sıkma politikasına kendini iyiden iyiye adapte etmiş durumda. Son zamanlarda Google’ın daha az sayıda projeyle kullanıcılarının karşısına çıktığı belirtilen raporda, Google Checkout, Google TV Ads gibi projelerin akıbetinin ne olduğu soruluyor. Büyük ihtimalle Google'ın iptal edeceği ilk iki servis bunlar olacak.
Şu an için Google’ın bu iki servisi de hayatta; ancak Google’ın birçok servisinde olduğu gibi, bu servislerin de Google için çok getirisi olduğunu söylemek oldukça güç. Yine aynı rapora göre, Google’ın gelirlerinin büyük bir bölümünü (%97 gibi büyük bir oran) online reklamlar oluşturuyor. Yani Google’ın diğer servislerinin Google’a olan getirisi oldukça düşük.
ABD’de başlayan ancak etkisi dünya çapında hissedilen ekonomik kriz, dalga dalga yayılmaya devam ediyor. Global krizin boyutu o denli büyük ki, Google gibi devasa şirketler dahi bu krizden en az zararla kurtulmaya çalışıyor.
Wall Street Journal tarafından yayınlanan rapora göre, ekonomide duraklamayla birlikte finansal olarak karşılayamayacağı projeleri tek tek çöpe atan Google, kemer sıkma politikasına kendini iyiden iyiye adapte etmiş durumda. Son zamanlarda Google’ın daha az sayıda projeyle kullanıcılarının karşısına çıktığı belirtilen raporda, Google Checkout, Google TV Ads gibi projelerin akıbetinin ne olduğu soruluyor. Büyük ihtimalle Google'ın iptal edeceği ilk iki servis bunlar olacak.
Şu an için Google’ın bu iki servisi de hayatta; ancak Google’ın birçok servisinde olduğu gibi, bu servislerin de Google için çok getirisi olduğunu söylemek oldukça güç. Yine aynı rapora göre, Google’ın gelirlerinin büyük bir bölümünü (%97 gibi büyük bir oran) online reklamlar oluşturuyor. Yani Google’ın diğer servislerinin Google’a olan getirisi oldukça düşük.
