eminemneo
New member
- Katılım
- 4 Haz 2007
- Mesajlar
- 30
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar 2007 yılında eksen bilgisayardan 750 GB seagate Barracuda 7200.10 hard disk + thermaltake kutusu ile birlikte 700 küsür TL'ye almıştım.
Hard diski bu sene içinde bir çok kez yere düşürmüşümdür fakat en sonunda çalışmaz hale geldi. Çalıştırdığımda dıııt dııt diye ses geliyor kutu ışığı yanmıyor ve bir süre sonra hard disk dönmeyi bırakıyor. Tahmin ediyorum okuma kafasında problem var. Datagate distürübitörünü aradığımda seri numarasını istediler seri numarasını söylediğimde bu ürün seri nosu bizde yok dediler ve aldığınız yere götürün dediler. Bunun üzerinr garanti belgesine baktığımda ise garanti süresi 2 yıldır diye yazıyordu. Neyse eksen bilgisayarın teknik servisine gittik tamirinin mümkün olmadığı söylendi bende garantisi bitmiş dedim garantisi önemli değil denildi. Sonra veri kurtarma olabilirmiş ama çok pahalıya patlıyormuş. Neyse daha sonra segatein sitesinden seri numarası ile ürünün garantisinin 5 yıl olduğunu öğrendim yani garanti devam ediyor. Bunun üzerine arenayı aradım oradanda datagateki aynı cevabı alınca bende bunun iki distüröbütörü var ikisinede ürün nasıl ait olmaz dedim oda aldığınız firma başka yerden temin etmiş dedi benim sormak istediğim böyle birşey mümkünmü birde bu ürünün garantisinden nasıl yararlanacağım eksenden tamiri mümkün değil dediler. Ürünün yenisi yada para iadesi olurmu. Bu arada eksen bilgisayarın ürün arıza durumlarında pek iyi bir tutumda olmadıklarını çeşitli forumlarda okudum.
Hard diski bu sene içinde bir çok kez yere düşürmüşümdür fakat en sonunda çalışmaz hale geldi. Çalıştırdığımda dıııt dııt diye ses geliyor kutu ışığı yanmıyor ve bir süre sonra hard disk dönmeyi bırakıyor. Tahmin ediyorum okuma kafasında problem var. Datagate distürübitörünü aradığımda seri numarasını istediler seri numarasını söylediğimde bu ürün seri nosu bizde yok dediler ve aldığınız yere götürün dediler. Bunun üzerinr garanti belgesine baktığımda ise garanti süresi 2 yıldır diye yazıyordu. Neyse eksen bilgisayarın teknik servisine gittik tamirinin mümkün olmadığı söylendi bende garantisi bitmiş dedim garantisi önemli değil denildi. Sonra veri kurtarma olabilirmiş ama çok pahalıya patlıyormuş. Neyse daha sonra segatein sitesinden seri numarası ile ürünün garantisinin 5 yıl olduğunu öğrendim yani garanti devam ediyor. Bunun üzerine arenayı aradım oradanda datagateki aynı cevabı alınca bende bunun iki distüröbütörü var ikisinede ürün nasıl ait olmaz dedim oda aldığınız firma başka yerden temin etmiş dedi benim sormak istediğim böyle birşey mümkünmü birde bu ürünün garantisinden nasıl yararlanacağım eksenden tamiri mümkün değil dediler. Ürünün yenisi yada para iadesi olurmu. Bu arada eksen bilgisayarın ürün arıza durumlarında pek iyi bir tutumda olmadıklarını çeşitli forumlarda okudum.