HP, sektörün birden fazla marka kullanılan ortamlarda yakınsama, sanallaştırma ve bulut yapılarını birleştiren ilk BT destek hizmetini başlattı. HPnin karma yapılara özel geliştirdiği çözüm, müşteri hizmetlerinde sorunların ilk çağrıda giderilmesi oranını yüzde 95e çıkararak planlanmamış kesintilerin giderilme hızını yüzde 66 arttırıyor.
HP 7/24 Destek Hizmetleri, HP Bütünleşik Altyapıların zeki teknolojilerinden yararlanarak, günümüzün kompleks veri merkezlerine en yenilikçi çözümleri sunuyor. HP bu konuda sorunları önlemeye yönelik proaktif yaklaşımıyla farklılaşıyor. Bulut ve sanallaştırma yapılarının karma veri merkezlerinde desteklenmesi, özellikle hibrit çözümlerde işleri hızlandıran ilk teknik destek sistemi olarak ortaya çıkıyor. Böylece ortalama bir işletmeye saati 10 milyon dolara mal olabilen büyük riskler de önlenmiş oluyor.
HP 7/24 Destek Hizmetleri müşterilerin tek muhatap üzerinden destek alabilmesi için sunduğu özel destek temsilcisi gibi servisleriyle teknik destek sürecini basitleştirerek hızlandırıyor.
HP 7/24 Teknik Destek Hizmetleri BT sistemlerini HP ProActive Insight Mimarisi ile toplanan 1600 sistem tarama veri noktasında sürekli izliyor. HP ProLiant Gen8 sunucularda bulunan bu mimari yakında bütün HP Bütünleşik Altyapılar portföyüne entegre edilecek.