ℓσя∂
Altın Üye
- Katılım
- 4 Eki 2008
- Mesajlar
- 6,397
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
LCD monitör alırken dikat edilmesi gereken en önemli unsur Monitörde "ÖLÜ NOKTA" bulunup bulunmadığı...
Çoğu Firma Bu ölü nokta denen we ekranın herhangi bir yerinde bir pikselin ölü olması (yani o pikselin ekrana yansıtması gereken rengi yansıtmaması olayı) olayında pek de dostça yaklaşmıyor...
Ve de bu yüzden bir takım kurallar koymuşlar kendilerince...
Bu Ölü Noktalar 3 Adet weya 3 den az ise garanti kapsamı dışında kalıyor ürün* fakat 3den fazlaysa direk olarak değiştiriolar...
Ben de geçen cuma günü (14.10.2005) 19" Philips bir LCD aldım ve ewde denediğim esnada ekranın orta kısmının alt hizasında bir adet ÖLÜ NOKTA bulunduğunu gördüm.
Ertesi gün Almış olduğum yere giderek ürünün paketinin açılmış olduğunu ve ürünü açılmamış bir ürün ile değiştirmek istediğimi söyledim.
Bunu yapmamdaki amaç ÖLÜ NOKTAdan hiç bahsetmeyip dikkati başka yöne çekip sanki sorunum bu değilmiş gibi dawranmaktı...
Elemanlar da doğal olarak hiçbirşey diyemeyip ürünü direk olarak değiştirdiler...
Anlatmak istediğim şu ki; Eğer siz de böyle bir olay yaşarsanız* ürünü geri götürüp "Monitörde Ölü Nokta çıktı" falan diye konuya girmektense başka bir sebepten dolayı değiştirilmesini talep edin...
Ürünü satan firma hem sözlü olarak* hem de yazılı olarak gereken uyarıyı Ambalajın dışında etiket olarak koyuyor zaten ve size bu yönden fazla şans vermiyor...
Çoğu Firma Bu ölü nokta denen we ekranın herhangi bir yerinde bir pikselin ölü olması (yani o pikselin ekrana yansıtması gereken rengi yansıtmaması olayı) olayında pek de dostça yaklaşmıyor...
Ve de bu yüzden bir takım kurallar koymuşlar kendilerince...
Bu Ölü Noktalar 3 Adet weya 3 den az ise garanti kapsamı dışında kalıyor ürün* fakat 3den fazlaysa direk olarak değiştiriolar...
Ben de geçen cuma günü (14.10.2005) 19" Philips bir LCD aldım ve ewde denediğim esnada ekranın orta kısmının alt hizasında bir adet ÖLÜ NOKTA bulunduğunu gördüm.
Ertesi gün Almış olduğum yere giderek ürünün paketinin açılmış olduğunu ve ürünü açılmamış bir ürün ile değiştirmek istediğimi söyledim.
Bunu yapmamdaki amaç ÖLÜ NOKTAdan hiç bahsetmeyip dikkati başka yöne çekip sanki sorunum bu değilmiş gibi dawranmaktı...
Elemanlar da doğal olarak hiçbirşey diyemeyip ürünü direk olarak değiştirdiler...
Anlatmak istediğim şu ki; Eğer siz de böyle bir olay yaşarsanız* ürünü geri götürüp "Monitörde Ölü Nokta çıktı" falan diye konuya girmektense başka bir sebepten dolayı değiştirilmesini talep edin...
Ürünü satan firma hem sözlü olarak* hem de yazılı olarak gereken uyarıyı Ambalajın dışında etiket olarak koyuyor zaten ve size bu yönden fazla şans vermiyor...