MotorStorm: Apocalypse İnceleme

W.PiTToN

W.C.ConsuAllen
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
19,043
Reaction score
0
Puanları
0
Dev gökdelenlerin karşı konulmaz depremlerle yıkıldığı, koca koca köprülerin çöktüğü, asfaltın ortadan ikiye yarıldığı, hortumların ortalığı kasıp kavurduğu, kontrolden çıkmış insanların etrafa molotof kokteyli yağdırdğı ve güvenlik güçlerinin savaş helikopterleriyle üstünüze ateş açtığı bir ortamda yarışmanın nasıl bir his olduğunu merak ediyor musunuz? Cevabınız evetse, doğru yerdesiniz.

MotorStorm; kısıtlı içeriğine ve ciddi yapay zeka problemlerine rağmen harika görselleri, müthiş fizikleri, güçlü hız duygusu, tamamen deforme olan pistleri ve ustalaşması kolay arcade mekanikleriyle eğlenceli ve heyecan verici sıkı yarışlar yapabileceğimiz bir off-road deneyimiydi. Ancak onu 3.5 milyonu aşan satış başarısıyla kucaklaştıran tek neden bu değildi tabii ki. MotorStorm her şeyden önce Resistance Fall of Man ve Ridge Raceer 7 ile birlikte PlayStation 3’ün ilk çıkış oyunlarından biriydi. Bu da onu PlayStation 3’ün merak edilen o büyük potansiyelini görmek isteyen oyunseverlerin havada kapıştığı oyunlardan biri yapmıştı doğal olarak.
Bütün bunlar, MotorStorm’u 2007’de PlayStation 3’ün en çok satan oyunu haline getirdi ve bu beklenmedik başarı, İngiliz geliştirici Evolution Studios’un Sony tarafından satın alınmasının önünü açtı. Hemen ardından da bu eğlenceli off road deneyimini çöl ortamlarından tropik bir adaya taşıyan MotorStorm: Pacific Rift raflarla buluştu. Aynı satış başarısı yakalanamamış; hatta 1 milyon barajı zar zor aşılmış olsa da, MotorStorm: Pacific Rift; gelişmiş kamera açıları, elden geçirilmiş hasar sistemi, çevreyle artan etkileşim öğeleri, yeni araç çeşitleri, dört kişiye kadar bölünmüş ekranda oynama seçeneği ve rakibe sertçe çarpıp onları yoldan dışarı atabileceğimiz “ram” mekaniği sayesinde eğlenceli MotorStorm formülünü bir adım daha ileri taşımayı başarmıştı kesinlikle.
 
Geri
Üst