Ancak bu DLC'ler içerik açısından daha zengin olacak...
Özellikle son birkaç yıldır yaşanan DLC çılgınlığından uzun uzun bahsetmeye gerek yok sanırım. Firmalar yalnızca tek bir görev, bir zırh parçası, bir silah, hatta ufak bir yüzük için bile ücretli indirilebilir içerik yayınlayabiliyorlar. Aslına bakarsanız bu sevimsiz furyanın öncülerinden biri de Bethesda (Oblivion'daki at zırhını hatırlayın, peh!). Lakin kendileri artık bu bakış açısını tamamen değiştirmiş görünüyor. Hatta Fallout 3 için çıkardıkları devasa indirilebilir içerik paketleri bile kendilerini tatmin etmemiş olacak ki, Kasım ayında raflarda olacak yeni Elder Scrolls oyunu Skyrim için sayıca daha az ama içerik açısından çok daha zengin DLC'lerin sözünü veriyorlar.
Hatırlarsanız Fallout 3'te oyunu bitirdikten oyuna devam edilemiyor ve bu yüzden çıkan DLC'leri oynayabilmek için eski kayıt dosyalarına geri dönmek gerekiyordu. Broken Steel içeriğiyle bu sorun ortadan kalkmış olsa da Bethesda aynı hatayı tekrar yapmamak konusunda kararlı görünüyor. AusGamers sitesine konuşan Todd Howard, Skyrim için yayınlanacak DLC'ler konusunda neler söylemiş bir bakalım:
Bu arada Bethesda'nın PC için hazırlanacak modları konsol için de yayınlamanın yollarını aradığını biliyoruz. Tabii bu çok kolay bir şey değil ve Howard'a göre kesin bir şey söylemek için oyunun çıkışını beklememiz gerekiyor.
Özellikle son birkaç yıldır yaşanan DLC çılgınlığından uzun uzun bahsetmeye gerek yok sanırım. Firmalar yalnızca tek bir görev, bir zırh parçası, bir silah, hatta ufak bir yüzük için bile ücretli indirilebilir içerik yayınlayabiliyorlar. Aslına bakarsanız bu sevimsiz furyanın öncülerinden biri de Bethesda (Oblivion'daki at zırhını hatırlayın, peh!). Lakin kendileri artık bu bakış açısını tamamen değiştirmiş görünüyor. Hatta Fallout 3 için çıkardıkları devasa indirilebilir içerik paketleri bile kendilerini tatmin etmemiş olacak ki, Kasım ayında raflarda olacak yeni Elder Scrolls oyunu Skyrim için sayıca daha az ama içerik açısından çok daha zengin DLC'lerin sözünü veriyorlar.
Hatırlarsanız Fallout 3'te oyunu bitirdikten oyuna devam edilemiyor ve bu yüzden çıkan DLC'leri oynayabilmek için eski kayıt dosyalarına geri dönmek gerekiyordu. Broken Steel içeriğiyle bu sorun ortadan kalkmış olsa da Bethesda aynı hatayı tekrar yapmamak konusunda kararlı görünüyor. AusGamers sitesine konuşan Todd Howard, Skyrim için yayınlanacak DLC'ler konusunda neler söylemiş bir bakalım:
Evet, bu bir hataydı. Bu konuda emindik aslında, ancak oyun çıktı ve fanların istediğinin bu olmadıüını fark ettik. Biz de bunu bir daha yapmayacağız. Ana hikayeyi bitirdikten sonra da oyunu oynamaya devam edebileceksiniz.
DLC de yapmak istiyoruz. Şimdilik spesifik bir plan yapmış değiliz; ancak yaptığımız DLC'ler çok başarılı oldu ve biz de yapmayı seviyoruz.
Şimdilik sayıca daha az ama daha büyük DLC'ler yapmak istediğimizi söyleyebilirim. Bilirsiniz daha doyurucu... Şu an ne yapacağımızı bilmiyoruz; fakat yapacağımız DLC'lerin genişleme paketi hissinie yakın olmasını istiyoruz.