Mikroblog platformu Twitter, bundan böyle tweetleri öne çıkartırken ilgi alanlarını hedef alabilecek. Yani Öne Çıkan Tweetler ve Öne Çıkan Hesaplar daha doğru şekilde ve kategoriler üzerinden sunulacak.
Twitterın pazarlama blogu üzerinden yapılan duyuruda insanların başlıklandırılmış ilgi alanlarının hedef alınarak daha fazla kişiye ulaşılabileceği ve mesajın doğru yere gideceği belirtiliyor. Ayrıca tekliflerin ve mesajların ilgili kişilere gitmesinin hem pazarlayan hem de kullanıcı için iyi bir şey olduğunun altı çiziliyor.
Pazarlamalar artık birçok başlık altında 350den fazla ilgi alanı kategorisi arasından seçim yapabilecekler. Örneğin Sinema ve Televizyon kategorisini seçtiğinizde bunun alt başlıkları olan Aksiyon, Drama, Korku gibi türleri de belirlemek mümkün olacak. Ayrıca sadece belirli kullanıcılara kullanıcı adları seçilerek veya belirli etkinlikler seçilerek mesaj gönderilebilecek.
Twitterın yeni başlattığı bu uygulama promosyon anlamında pazarlamacıların iştihanı oldukça kabartacak gibi gözüküyor.