Yeni Honda CRZ Hibrid

Cehennem_Zebanisi

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
11,509
Reaction score
0
Puanları
0
Konum
Ad Caine vero et ad munera illuis non respexit ira
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Temiz ve verimli benzin-elektrik motorun gücünü 6-vitesli manuel şanzıman ile aktaran Honda CR-Z, şık 2+2 coupe gövde ile göz kamaştırıcı bir tasarım. Bu heyecan verici yeni coupe, sürücü odaklı şasisi ve IMA paralel hibrid sistem destekli uyumlu motoru ile mevcut hibrid anlayışını değiştirecek şekilde tasarlandı.

CR-Z’nin Avrupa versiyonu Mart 2010’da 80. Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı'nda sahne alacak.

Otomobilin kilit özellikleri şöyle:

Dünyanın ilk 6-ileri manuel şanzımanlı hibrid otomobili
Gaz pedalı tepkileri ve IMA desteğini, sürücünün ihtiyaçlarına göre ayarlayan 3-Modlu Sürüş Sistemi
117 gr/km CO2 ve 5 L/100km yakıt ekonomisi.Honda IMA paralel hibrid sistem ve 1.5 litre i-VTEC motor
Tamamen yeni, sportif, aerodinamik, 2+2 coupe form
Keskin ve hassas yol tutuş için yüksek iz genişliği, kısa dingil mesafesi

CR-Z’nin dış tasarımı otomobile kendine güvenen, atletik bir görünüm kazandıran, “tek hareketli kama” konsepti etrafında biçimlendirilmiş. Ayrı seviyeli arka cam ve aerodinamik, alçak tavan çizgisi gibi belirgin Honda tasarım özellikleri dikkat çekiyor.

Yakıt verimliliği ve düşük emisyon değerleri sunan paralel hibrid sistemi, ilk defa sürücü odaklı 6-vitesli bir manuel şanzıman ile birleştirilmiş. Yeni manuel şanzıman CR-Z’nin benzersiz karakterinde kilit bir bileşen olan 1.5 litrelik 4-silindirli bir motor ile tamamlanmış. Orta kapasiteli motorun devirli karakteri şanzıman arasına yerleştirilen 14 PS gücündeki elektrikli motorun sağladığı ilave 78 Nm tork ile geliştirilmiş.

IMA paralel hibrid sisteminin gücü ve torku ile birleştirilmiş 1.5 litrelik motor, toplamda 124 beygir ve 174 Nm torkluk bir güç üretiyor.

Elektrikli motor CR-Z’ye atmosferik bir motor için inanılmaz derecede düşük olan 1500 rpm’de alışılmadık bir düz tork eğrisi kazandırıyor. 6-vitesli manuel şanzımanla donatılan IMA destekli motor mükemmel esneklik, emisyon değeri ve sportif bir egzoz sesi sağlıyor.

Sürüş opsiyonlarını maksimuma çıkarmak ve otomobilin günlük kullanılabilirliğini arttırmak için CR-Z, 3-modlu bir Sürüş Sistemi ile donatılmış. Bu benzersiz özellik sürücüye gaz pedalının, direksiyonun, klima kontrolünün ve IMA sisteminin sunduğu destek seviyesinin duyarlılıklarını değiştiren üç farklı sürüş modu arasında seçim yapabilme imkanı veriyor. Honda, 3-modlu Sürüş Sistemini geliştirerek sürücünün kullanım zevkini, yakıt tasarrufunu artırmasını ya da bu ikisi arasında bir denge tutturmasını sağlıyor.

CR-Z’nin Avrupa versiyonunu geniş ön farlarının alt çizgisini vurgulayan sekiz LED’e sahip gündüz farlarını barındırıyor.

Seri üretim otomobilin iç tasarımı, 3-boyutlu ekranları ve sürücü odaklı kabini ile 2007 Tokyo Motor Show’da sergilenen CR-Z konsepti temel alınarak geliştirilmiş. İleri teknoloji ürünü kontrol paneli sık kullanılan kontrollerin tümünü sürücünün ellerine yakın şekilde yerleştirerek her durumda tüm konsantrasyonun yola verilmesini sağlıyor.

İlk olarak Japonya’da Şubat ayında satışa çıkacak olan yeni Honda CR-Z’in Avrupa satışları 2010 yılının ortalarında başlayacak. Türkiye pazarına girişinin takip eden yılda başlaması için ise çalışmaların devam ettiği belirtiliyor.
[/FONT]

4dd229ad902bce61651c1bd6268931b6.jpg


6f0a71755d4b498821f89c68a317951d.jpg


427a60dcc0316c71f2a66a3ff4ee8435.jpg


3f730e1d06b5e77d0e117d17a861632d.jpg


9eafe8d624989820cd6f1fd01769ea4f.jpg


d6d498981ba36b9920d383df8564823b.jpg


725656ddce196bef0cf89a88277f91d5.jpg


93d6a6af4684949a6e5ef309cf53bd40.jpg


f18b9c07c74c2f49739d62f87609257f.jpg


c9f67314d98c537e56df2bd5b964016b.jpg


37b9e38a2531709d72f2627909637c5d.jpg


767bb75812f096aa65a317ae9cf75591.jpg
 
Bu otomobiller Avrupa otobanlarına göre yapılıyor bizim buralarda kullanmak zor biraz tşkr...
 
Siz getirin ben kullancak yol bulurum.
 
biçimsiz bişi olmş eline sağlık
 
Geri
Üst