Yeni Mercedes 4 Silindir Diesel Motor..!!! [ßu Kez Motoru İnceleyelim.. ]

GhOsT

Tuning Moderatör
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
6,658
Reaction score
0
Puanları
0
Yaş
36
Konum
yok artık eyvaLLahım yürekten vuranLara..
.

Mercedes is on a quest to deliver greater power, economy and cleanliness with fewer cylinders. Today the German marque has taken another step forward with their new 2.1 liter CDI diesel engine, producing 204 hp with 500 Nm of torque while consuming just 5.4 liters per 100 km.
Mercedes celebrates the 150th anniversary of Rudolf Diesel's birthday, and what better way to honor the man who invented the diesel engine in 1893, six years after Daimler and Benz invented the automobile, then with a new engine. Rudolph Diesel died in 1913 and the first diesel engine made its world debut in 1936 as the legendary 260 D.
The new diesel, which will be known as the 200 CDI, 220 CDI and 250 CDI has 2143 cubic centimeters of displacement and is capable of producing 150 kW / 204 hp of power with 500 Nm of torque in its most potent level. Thats 20% more power and 25% more torque than the outgoing engine. CO2 emissions are also cut by up to 13% which ensures that the engine is Euro5 emissions standard approved already.
The new engine will debut in 2008 in the C-Class, can be installed transversely and longitudinally, is expected to power all-wheel-drive cars and of course BlueTec technology can be supplemented too. This engine will scream from 0 to 100km/h in 7.7 seconds if placed in a C-Class saloon by fully deploying its two turbochargers. The two-stage turbocharging should take care of the notorious 'turbo-lag' on a single turbocharged engines





rc2cnm.jpg


fda8ia.jpg


30wm2i0.jpg


2h504zn.jpg


2s5xyxi.jpg


ddp8ae.jpg


29ld8r4.jpg


2jsc45.jpg
 
hocam ben anlama o kadar ing felan

Mercedes, bir macerada daha az silindirle daha büyük güç, ekonomi ve alışılagelmiş temizliği teslim etmek içindir. Bugün Alman marque, dizel motorun olduğu onların yeni 2.1 litresiyle başka bir adım ileriye CDI'i aldı, torkun 500 Nmi'yle 204 hpi üretmek, 100 km başına sadece 5.4 litreyi tüketmek olurken.
Mercedes, Rudolf dizelinin doğum gününün 150inci yıldönümünü kutlar, ve Daimler'den sonra 1893,altı yılda dizel motoru icat eden adamı şereflendirmesi için neyin daha iyi yolun olduğu ve Benz'in, otomobili neyi icat ettiği, sonra yeni bir motorla.
Rudolph dizeli, 1913'te öldü, ve ilk olarak dizel motor, 200 CDI, 220 CDI olarak bilinen olacak olan yeni dizelin olduğu efsanevi 260 olarak 1936'da onun dünya sahneye ilk çıkışını D.'e yaptı, ve 250 CDI'in, yerini almanın 2143 kübik santimetresi var, ve 150 kwi onun en kudretli düzeyinde torkun 500 Nmi'yle gücün 204 hpine üretmekten yeteneklidir. Thats-20% daha çok, güç sağlar, ve 25%, giden motordan daha çok torktur. CO2 yaymaları hem de, yukarıya motorun, Euro5 yayma standartı olduğunu garanti eden 13%'e geçerek kesilir, şimdiden onayladı.
Yeni motor, C-sınıfta 2008'de sahneye çıkacak, çaprazlamasına ve boylamsal olarak yerleştirilebilir, bütün-tekerlek-sürüş arabalarına güç sağlamak için beklenir, ve tabii BlueTec teknolojisi de, ilave yapılabilir. Bu motor, 7.7 saniyede 0'dan 100km h'e haykıracak, eğer onun iki turbo kompresörünü konuşlandırarak tam olarak bir C-sınıf salonunda yerleştirilense.
İki-sahne turbocharging, tek bir turbocharged motorunda adı çıkmış 'Turbo-gecikme'e bakmalıydı
 
Geri
Üst