Tunyukuk
New member
- Katılım
- 9 May 2007
- Mesajlar
- 17,591
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
Daha önce tanıtılan makyajlı Carrera ve Carrera 4 türevlerinin ardından, 911 Targa 4 ve Targa 4S de daha güçlü direkt enjeksiyonlu motorlardan, PTM Posche Çekiş Yönetimi sisteminden ve yeni 7-ileri çift debriyajlı PDK şanzımandan faydalanıyor.
911 Targa'nın cam tavanı iki parçadan oluşuyor: kayar tavan ve arka kısımdaki sabit parça. Tamamen açıldığında tavan yedi saniye içerisinde arka kısma doğru kayıyor ve yolculara ferah bir sürüş sağlıyor. Kayan tavanın tamamı yeni "sunblind" sistemiyle geliyor ve öncekinden çok daha fazla mahremiyet sunuyor ve tüm işlemler elektrikli olarak gerçekleşiyor. Arka taraftaki cam tavan özel güneş koruması sayesinde yolcuları UV ışınları ve yüksek ısıdan koruyor.
Carrera türevlerine göre daha ağır Targa 4 PDK ile 0'dan 100 km/s'e PDK ile 5 sn, Targa 4S ise 4.7 sn'de çıkıyor.
Son hız da biraz daha düşük: Targa S 284 km/s, Targa 4S 297 km/s
ALINTI
911 Targa'nın cam tavanı iki parçadan oluşuyor: kayar tavan ve arka kısımdaki sabit parça. Tamamen açıldığında tavan yedi saniye içerisinde arka kısma doğru kayıyor ve yolculara ferah bir sürüş sağlıyor. Kayan tavanın tamamı yeni "sunblind" sistemiyle geliyor ve öncekinden çok daha fazla mahremiyet sunuyor ve tüm işlemler elektrikli olarak gerçekleşiyor. Arka taraftaki cam tavan özel güneş koruması sayesinde yolcuları UV ışınları ve yüksek ısıdan koruyor.
Carrera türevlerine göre daha ağır Targa 4 PDK ile 0'dan 100 km/s'e PDK ile 5 sn, Targa 4S ise 4.7 sn'de çıkıyor.
Son hız da biraz daha düşük: Targa S 284 km/s, Targa 4S 297 km/s
ALINTI








