Arkadaşlar 2 soru sormak istiyorum bakalım kaç kişi bilecek.
1- F1 yarışlarını en az bir kere olsun izlemeyenimiz yoktur. Burada araçlar çok yüksek hızlara çıkıyor, çoğumuzun dikkat etmediği birşey var. Performans lastikleri dar bir yanak yapısına sahip iken burada neden bu kadar geniş yanaklar kullanılıyor?
2- Saatte 120 km/h ile yol alan bir araç sağ arka tekeri herhangi bir nedenden dolayı (kopabilir, patlar, parçalanır, kilitlenir...) görevini yapmadığında sürücünün yapacağı hamleler nelerdir.
Şimdiden teşekkürler....
1- F1 yarışlarını en az bir kere olsun izlemeyenimiz yoktur. Burada araçlar çok yüksek hızlara çıkıyor, çoğumuzun dikkat etmediği birşey var. Performans lastikleri dar bir yanak yapısına sahip iken burada neden bu kadar geniş yanaklar kullanılıyor?
2- Saatte 120 km/h ile yol alan bir araç sağ arka tekeri herhangi bir nedenden dolayı (kopabilir, patlar, parçalanır, kilitlenir...) görevini yapmadığında sürücünün yapacağı hamleler nelerdir.
Şimdiden teşekkürler....