Focus StyLe
FıRtına'
Teknik Özellikler
Model: 2000
Motor: 1988 cc, 4 silindir, DOHC, 16V
Maks. güç: 130 HP 5500 d/d
Maks. tork: 178 Nm 4500 d/d
0-100 km/s: 9.2 sn
Maks. hız: 201 km/s
Ağırlık: 1145 kg
Modifiye Listesi
Motor
JR hava filtresi
Katalizör iptali
Kapak taşlama
Remus son susturucu
Süspansiyon
Koni sertlik ayarlı amortisörler
AP 35 mm helezon kiti
Jant/lastik
17 inç OZ Racing Hydra
215/40 R17 Bridgestone Potenza S03
Dış kısım
Özel dizayn ön tampon
Özel dizayn arka tampon
Özel dizayn marşpiye
Focus WRC kanadı
Anzo Angel Eyes
JSV kısa anten
JSV krom kapı kolları
JSV araç altı mavi neonlar
İç mekan
Spor pedallar
JSV krom kapı eşikleri
JSV vites topuzu
S Racing vites çerçevesi
Müzik sistemi
Pioneer 7550 MP3 çalar
2 x Lightning Audio mid/tiz takımı
Lightning Audio 4 kanal amfi
2 x Rockford Fosgate 30 cm bas
Rockford Fosgate bas amfisi
“Efsane olunur mu, yoksa doğulur mu?” sorusu çoğu zaman insanların kafasını kurcalamıştır. Hatta bazı platformlarda tartışma konusu bile olmuştur. Bu Focus’u “Efsane” şeklinde adlandırırsak herhalde abartmış olmayız. Çünkü üzerindeki kostümle Need For Speed Underground oyunundan fırlamış gibi duran bu Focus’un Türkiye sınırları dahilinde bir eşi daha yok. Bırakın eşini, bu kadar kaliteli ve karizmatik görünüm sunan benzeri dahi yok. Şimdi gelelim bu otomobilin ayrıntılarına… Focus her ne kadar “Yılın Otomobili” ödülünü almış bir otomobil olsa da onu kendi başına efsane olarak adlandırmak için henüz çok erken. Ancak üzerinde bulunan ve her parçası Amerika’dan özel olarak ithal edilen body-kit’i sayesinde, önünüzde duran Focus tam anlamıyla gerçek bir efsane.
Otomobilin sahibi Fatih Temizel, sıfır kilometre satın aldığı aracını modifiye ederken alışılmışın dışında bir yol tercih etmiş. Amerika’da bulunduğu sıralarda gerçekleştirilen bir fuarda kendi otomobiline uygun olan bu body-kit’i görmüş. Ne kadar beğendiğini dile getirmeme gerek yok herhalde, çünkü aksi bir durum söz konusu olsaydı Focus’u bu sayfalarda bu şekilde görme imkanımız olmayabilirdi. Temizel, Cervini’s imzalı bu body-kit’i İstanbul’da faaliyet gösteren American Motors firması vasıtasıyla getirtmiş. Tamamı plastikten (ABS) üretilen bu kit oldukça yüklü nakliye masrafları ödenerek ithal edilebilmiş. Ancak otomobilin karizması, verilen meblağın bir nebze de olsa unutulmasını sağlayabiliyor. İnsanların caddelerdeki hayret dolu bakışları, body-kit’in Amerikan tarzı olmasından da ileri geliyor aslında…
Otomobilin boyunu daha uzun gösteren ve gövdeden daha ileride son bulan tamponlar “Amerikan Tampon” olarak adlandırılır. Cervini’s kitinin özellikle arka tamponu standardından bir hayli çıkık duruyor ve otomobilin güçlü görünmesini sağlıyor. Tamponla aynı hatlara sahip cam altı spoyler ve bagaj üstü kanat Focus’un tamamıyla farkı bir kimliğe bürünmesini sağlamış. Hella’nın gövde renginde tercih edilen 3 nokta şeklindeki stop grubunun da kimlik değişiminde önemli rolü bulunuyor.
Focus’un yüz hatları da arkası kadar değişik. Çift hava girişinin bulunduğu kaput neredeyse farlarla aynı formda şekillendirilmiş. Önünde ve yanlarında hava girişleri bulunan ön tamponda yine Amerikan tarzı bir uygulama bulunuyor. Tamponun kıvrıldığı noktada yan sinyaller mevcut. Yan tarafta bulunan marşpiyeler arkadan motorlu otomobilleri aratmayacak cinsten. Darbe çıtasının hizasına kadar yükselen devasa hava girişine sahip marşpiyel Focus’un genelindeki agresif çizgilerle uyum içerisinde. Buraya kadar tamamı Amerikan olan otomobilin jantlardan yana oyuysa, İtalyan markası olan BWA’dan yana kullanılmış. 17 inç çapındaki çok kollu, örümcek ağını andıran jantın modeliyse “Icewind” olarak biliniyor. Sporttrend’in yerle temasıysa Good Year Eagle F1 lastiklerle sağlanıyoR..
Teknik Özellikler
Model: 2004
Motor: 1596 cc, 4 silindir, DOHC, 16V
Maks. güç: 101 HP 6000 d/d
Maks. tork: 145 Nm 4000 d/d
0-100 km/s: 10.3 sn
Maks. hız: 185 km/s
Ağırlık: 1080 kg
Modifiye Listesi
Motor
Prowler son susturucu
Süspansiyon
Eibach Prokit yaylar
Eibach Prodamper amortisörler
Jant/lastik
17 inç BWA Icewind
215/40 R17 Good Year Eagle F1
Dış kısım
Cervini’s ön tampon
Cervini’s hava girişli kaput
Cervini’s marşpiyeler
Cervini’s arka tampon
Cervini’s cam altı spoyler
Cervini’s bagaj üstü kanat
PIAA sis farları
Kısa anten
Hella stoplar
Ziebart cam filmi
İç mekan
Monza Sport yarış koltukları
Isotta vites topuzu
Isotta pedal takımı
Momo paspaslar
Müzik sistemi
Standart
Model: 2000
Motor: 1988 cc, 4 silindir, DOHC, 16V
Maks. güç: 130 HP 5500 d/d
Maks. tork: 178 Nm 4500 d/d
0-100 km/s: 9.2 sn
Maks. hız: 201 km/s
Ağırlık: 1145 kg
Modifiye Listesi
Motor
JR hava filtresi
Katalizör iptali
Kapak taşlama
Remus son susturucu
Süspansiyon
Koni sertlik ayarlı amortisörler
AP 35 mm helezon kiti
Jant/lastik
17 inç OZ Racing Hydra
215/40 R17 Bridgestone Potenza S03
Dış kısım
Özel dizayn ön tampon
Özel dizayn arka tampon
Özel dizayn marşpiye
Focus WRC kanadı
Anzo Angel Eyes
JSV kısa anten
JSV krom kapı kolları
JSV araç altı mavi neonlar
İç mekan
Spor pedallar
JSV krom kapı eşikleri
JSV vites topuzu
S Racing vites çerçevesi
Müzik sistemi
Pioneer 7550 MP3 çalar
2 x Lightning Audio mid/tiz takımı
Lightning Audio 4 kanal amfi
2 x Rockford Fosgate 30 cm bas
Rockford Fosgate bas amfisi






“Efsane olunur mu, yoksa doğulur mu?” sorusu çoğu zaman insanların kafasını kurcalamıştır. Hatta bazı platformlarda tartışma konusu bile olmuştur. Bu Focus’u “Efsane” şeklinde adlandırırsak herhalde abartmış olmayız. Çünkü üzerindeki kostümle Need For Speed Underground oyunundan fırlamış gibi duran bu Focus’un Türkiye sınırları dahilinde bir eşi daha yok. Bırakın eşini, bu kadar kaliteli ve karizmatik görünüm sunan benzeri dahi yok. Şimdi gelelim bu otomobilin ayrıntılarına… Focus her ne kadar “Yılın Otomobili” ödülünü almış bir otomobil olsa da onu kendi başına efsane olarak adlandırmak için henüz çok erken. Ancak üzerinde bulunan ve her parçası Amerika’dan özel olarak ithal edilen body-kit’i sayesinde, önünüzde duran Focus tam anlamıyla gerçek bir efsane.
Otomobilin sahibi Fatih Temizel, sıfır kilometre satın aldığı aracını modifiye ederken alışılmışın dışında bir yol tercih etmiş. Amerika’da bulunduğu sıralarda gerçekleştirilen bir fuarda kendi otomobiline uygun olan bu body-kit’i görmüş. Ne kadar beğendiğini dile getirmeme gerek yok herhalde, çünkü aksi bir durum söz konusu olsaydı Focus’u bu sayfalarda bu şekilde görme imkanımız olmayabilirdi. Temizel, Cervini’s imzalı bu body-kit’i İstanbul’da faaliyet gösteren American Motors firması vasıtasıyla getirtmiş. Tamamı plastikten (ABS) üretilen bu kit oldukça yüklü nakliye masrafları ödenerek ithal edilebilmiş. Ancak otomobilin karizması, verilen meblağın bir nebze de olsa unutulmasını sağlayabiliyor. İnsanların caddelerdeki hayret dolu bakışları, body-kit’in Amerikan tarzı olmasından da ileri geliyor aslında…
Otomobilin boyunu daha uzun gösteren ve gövdeden daha ileride son bulan tamponlar “Amerikan Tampon” olarak adlandırılır. Cervini’s kitinin özellikle arka tamponu standardından bir hayli çıkık duruyor ve otomobilin güçlü görünmesini sağlıyor. Tamponla aynı hatlara sahip cam altı spoyler ve bagaj üstü kanat Focus’un tamamıyla farkı bir kimliğe bürünmesini sağlamış. Hella’nın gövde renginde tercih edilen 3 nokta şeklindeki stop grubunun da kimlik değişiminde önemli rolü bulunuyor.
Focus’un yüz hatları da arkası kadar değişik. Çift hava girişinin bulunduğu kaput neredeyse farlarla aynı formda şekillendirilmiş. Önünde ve yanlarında hava girişleri bulunan ön tamponda yine Amerikan tarzı bir uygulama bulunuyor. Tamponun kıvrıldığı noktada yan sinyaller mevcut. Yan tarafta bulunan marşpiyeler arkadan motorlu otomobilleri aratmayacak cinsten. Darbe çıtasının hizasına kadar yükselen devasa hava girişine sahip marşpiyel Focus’un genelindeki agresif çizgilerle uyum içerisinde. Buraya kadar tamamı Amerikan olan otomobilin jantlardan yana oyuysa, İtalyan markası olan BWA’dan yana kullanılmış. 17 inç çapındaki çok kollu, örümcek ağını andıran jantın modeliyse “Icewind” olarak biliniyor. Sporttrend’in yerle temasıysa Good Year Eagle F1 lastiklerle sağlanıyoR..
Teknik Özellikler
Model: 2004
Motor: 1596 cc, 4 silindir, DOHC, 16V
Maks. güç: 101 HP 6000 d/d
Maks. tork: 145 Nm 4000 d/d
0-100 km/s: 10.3 sn
Maks. hız: 185 km/s
Ağırlık: 1080 kg
Modifiye Listesi
Motor
Prowler son susturucu
Süspansiyon
Eibach Prokit yaylar
Eibach Prodamper amortisörler
Jant/lastik
17 inç BWA Icewind
215/40 R17 Good Year Eagle F1
Dış kısım
Cervini’s ön tampon
Cervini’s hava girişli kaput
Cervini’s marşpiyeler
Cervini’s arka tampon
Cervini’s cam altı spoyler
Cervini’s bagaj üstü kanat
PIAA sis farları
Kısa anten
Hella stoplar
Ziebart cam filmi
İç mekan
Monza Sport yarış koltukları
Isotta vites topuzu
Isotta pedal takımı
Momo paspaslar
Müzik sistemi
Standart









FoCus:aşk