- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 248
- Reaction score
- 0
- Puanları
- 0
Maliye Bakanı Unakıtan, maliyede çalışan memurlara, "karşılığında para alıyoruz para sakın mükellefle kızgın kızgın konuşmayın" uyarısında bulundu.
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, yurttaşlara vergi ile ilgili danışmanlık hizmeti verecek Vergi İletişim Merkezi’ni hizmete açtı. Merkezde gelen telefonlardan birini yanıtlayan Unakıtan, mükellefe, “Ben Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, sorunuza cevap vereyim” dedi. Mükellefin sorusunu yanıtlayan Unakıtan, kadın mükellefin yanında bulunan babasına da selam söyleyerek telefonu kapattı.
AB’nin mali katkısı ile kurulan; telefon ile hizmet verecek Vergi İletişim Merkezi ile yüzyüze mükelleflere yardımcı olunacak Mükellef Hizmetleri Merkezi Ankara’da açıldı. Açılışa katılan Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, Vergi İletişim Merkezi’ne gelen telefonlardan birine yanıt verdi. “Alo, iyi günler diliyorum. Ben Maliye Bakanı Kemal Unakıtan. Evet, benimle görüşüyorsunuz. Buyrun ben cevap vereyim” diyerek telefonu açan Unakıtan, kadın mükellefin işyeri ve mesken gelirlerinde beyan sınırlarına ilişkin soru ile karşılaşınca yardıma Gelir İdaresi Başkanı Mehmet Akif Ulusoy’u çağırdı.
"İŞİNİ BİLİYORSUN"
Unakıtan, mükellefi hesabını bildiği için kutlayarak, “Ne kadar işi bilen mükelleflerimiz var. Soruyorsun ama işi de iyi biliyorsun, tebrik ederim” dedi. Ulusoy’un yardımı ile mükellefin gelirlerini alıp aktaran ve hesabın sonucunu bildiren Unakıtan, “Nihayet cevaplandırdık bak. Uzman arkadaşlarımız olsa daha çabuk cevaplandırırdı, Maliye Bakanına düştü” diye espri yaptı. Mükellefin yanında babasının da olduğunu öğrenen Unakıtan, “Hayırlı işler diliyorum, babanıza da lütfen selam söyleyin” diyerek telefonu yaptı.
Unakıtan, merkez çalışanlarına telefon görüşmesinin ne kadar sürdüğünü sordu. 4 dakika sürdüğünü öğrenince, “4 dakika olacak gibi değil, demek ki benim burada oturmamam lazım” esprisini yaptı. Unakıtan, telefona kendisi çıkınca mükellefin çok şaşırdığını ve memnun olduğunu da aktardı.
Milliyet
Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, yurttaşlara vergi ile ilgili danışmanlık hizmeti verecek Vergi İletişim Merkezi’ni hizmete açtı. Merkezde gelen telefonlardan birini yanıtlayan Unakıtan, mükellefe, “Ben Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, sorunuza cevap vereyim” dedi. Mükellefin sorusunu yanıtlayan Unakıtan, kadın mükellefin yanında bulunan babasına da selam söyleyerek telefonu kapattı.
AB’nin mali katkısı ile kurulan; telefon ile hizmet verecek Vergi İletişim Merkezi ile yüzyüze mükelleflere yardımcı olunacak Mükellef Hizmetleri Merkezi Ankara’da açıldı. Açılışa katılan Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, Vergi İletişim Merkezi’ne gelen telefonlardan birine yanıt verdi. “Alo, iyi günler diliyorum. Ben Maliye Bakanı Kemal Unakıtan. Evet, benimle görüşüyorsunuz. Buyrun ben cevap vereyim” diyerek telefonu açan Unakıtan, kadın mükellefin işyeri ve mesken gelirlerinde beyan sınırlarına ilişkin soru ile karşılaşınca yardıma Gelir İdaresi Başkanı Mehmet Akif Ulusoy’u çağırdı.
"İŞİNİ BİLİYORSUN"
Unakıtan, mükellefi hesabını bildiği için kutlayarak, “Ne kadar işi bilen mükelleflerimiz var. Soruyorsun ama işi de iyi biliyorsun, tebrik ederim” dedi. Ulusoy’un yardımı ile mükellefin gelirlerini alıp aktaran ve hesabın sonucunu bildiren Unakıtan, “Nihayet cevaplandırdık bak. Uzman arkadaşlarımız olsa daha çabuk cevaplandırırdı, Maliye Bakanına düştü” diye espri yaptı. Mükellefin yanında babasının da olduğunu öğrenen Unakıtan, “Hayırlı işler diliyorum, babanıza da lütfen selam söyleyin” diyerek telefonu yaptı.
Unakıtan, merkez çalışanlarına telefon görüşmesinin ne kadar sürdüğünü sordu. 4 dakika sürdüğünü öğrenince, “4 dakika olacak gibi değil, demek ki benim burada oturmamam lazım” esprisini yaptı. Unakıtan, telefona kendisi çıkınca mükellefin çok şaşırdığını ve memnun olduğunu da aktardı.
Milliyet