Turkcell acizliği.dikkattttt

ayhan54

New member
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
83
Reaction score
0
Puanları
0
Yaş
59
14 Aralık 2009 Saat 12:04 te 7554444 Speak Kontor Hattından gelen "TEBRİKLER! 250 konturpuan kazandiniz. Puanlarinizi yuklemek icin UCRETSIZ 755444 Turkcell Kontor Hatti`ni arayiniz." Mesajı sonrasında 7554444 hattını arayarak Kişisel bilgilerimi, Kredi Kartı bilgilerimi vererek abonelik işlemlerini tamamladım. Sonra internetteki yorumları okuyunca tereddüte kapıldım ve neyle karşı karşıya olduğumu anladım. Speak Kontor hattını tekrar arayıp üyeliğimi iptal ettirmek istiyorum dediğimde hattıma bir üyeliğin yapılmadığını söylediler bende teşekkür ederek telefonu kapattım bir gün sonra baktığımda hesabımdan 79 YTL `nin çekildiğini gördüm. Tekrar arayıp böyle bir durumun olduğunu uzun süren konuşma sonucunda anlata anlata dilimde tüğ bitti. Meğerse benim söylediğim numaraya değil, başka bir numara adına işlem yapmışlar. Yani Speak Kontor Hattı çaylak bir firmanın ötesine geçemiyor. Böyle rezil bir durumda peki iptal edin o zaman dediğimde neden iptal etmem gerektiği sorusuna siz güvenilir bir firma değilsiniz size güvenmiyorum ilk günden böyle bir saçmalıkla uğraşıyorum dediğimde yok bize inanmıyorsanız TURKCELL`i arayın gibi lakait bir sohbet geçti aramızda en sonunda talebimin alındığını bana dönüleceğini söylendi ancak ne arayan ne soran oldu tabiki. Sonrasında aradan 15 20 gün geçtiğinde öğrendim ki iptal talebimi değerlendirip sözde beni arayacak uzman diye nitelendirilen kendi kafasına göre iş yapan personel topluluğu hattımı iptal etmek bir yana benim kullandığım hattıma bana sormadan üyeliği geçirmiş. Sonrasında TURKCELL müşteri hizmetleri ile uzun süren görüşmeler sonucunda bana bir numara vereceğiz sorunu kesin burası çözer deyip genel merkezin numarasını verdiler. Orada bir beyefendi ile uzun uzun sohbet ettik en sonunda bana ne derse iyi işlem yapabilmemiz için "SİZİN SPEAK KONTOR HATTI (7554444)`NI ARAYIP HANGİ NUMARAYA KAYIT ETMİŞLER ONU ÖĞRENMENİZ LAZIM YOKSA YARDIMCI OLAMAYIZ" gibi abuk bir soru ile birinci aşamada beni başından sağdı. Sonrasında "SPEAK KONTOR HATTI`NI" aradığımda size bu bilgiyi veremeyiz, biz göremiyoruz diye bir cevap aldım. Tekrar TURKCELL genel merkezi aradık ve güzel bir form doldurduk. Akşam beni TURKCELL`den bir hanımefendi bu konu hakkında yardımcı olamayacaklarını söyledi. E peki dedim siz bunların iş ortağısınız bunlar ile bir sorunumu çözemiyorsam bunların üstünde kim var onu söyleyin o bana yardımcı olsun. Onlara niye yönlendiriyorsunuz beni dedim. Bir de üstüne ekledim demekki SPEAK KONTOR HATTI TURKCELL`in patronu ki siz o kadar aciz bir firmasınız ki bir sorunu çözemiyorsunuz? Sorusu üzerine daha fazla dayanamadım acıklı bir ton ile telefonun diğer hattındaki kız cağız neredeyse ağlayacaktı, onu da teselli ettikten sonra madur durumda yola devam ediyoruz. Şimdi ki hedef TURKCELL`in acizliğini, SPEAK KONTOR HATTI`nın dolandırıcılığını memleketimin güzel insanlarına anlatabilmek.
izafet.Com - Turkcell çaresiz bir kuruluş - dikkatli olun
 
geçmiş olsun kardeş buna benzer bir blingo faciası yaşamıştım. Umarım herkes bu yazıyı okur ve böyle bir sahteciliğe, dolandırıcılığa kurban gitmezler...
 
Aynı dert bende de var :crying:
 
arkadaşım geçmiş olsun. umarım sorununu en kısa zamanda halledersin. fakat böle SPEAK KONTOR HATTI gibi zımbırtıları merak edip hemen üye olmayın. kimse kimseye bedava bişey vermez bu devirde...
 
helal para kazanma dönemini bitirdi o firmalar.
 
gecmis olsun bilgilendirdign icin tesekkurler zaten guvenecek bisi kalmadı artık.....
 
hiç bir kampanyaya katılmamak en iyisi artık güvenilecek bişey kalmadı
 
Bana'da Birsürü Mesaj Geliyor Bilmem Ne Bilmem Ne,
Hiçbirşeye Üye Olmadığım İçin Gece Yatarken Rahat Uyuyorum,
Böyle Yerlere Üye Olduktan Sonra İptal Etmek İçin Harcadığını Para,Zaman,Emeğe Yazık,
Tavsiyem Size Gelen Mesajları Sallamamanız Yönünde Bırakın Göndersinler.
 
Geçmiş olsun arkadaşım. Ben cep telefonu kullanmaya başladıgımdan beri hiç turcsell kullanmadım nedense hiç cazip gelmedi kaç yıldır avea kullanıyorum ve hiç bir sorunum olmadı müşteri hizmetleride çok iyi şuana kadar hiç bir sorunum olmadı. en azından turcsell gibi kazıkcı degil
 
Önelikle geçmiş olsun arkadaşım..
Ben bana gelen reklam veya kampanya mesaj sahiplerini arayıp bana bi daha mesaj göndremeyin diyorum.Tamam diyorlar bidahada gelmiyor.zararım sadece 3-5 dakikalık konuşma.:):)
 
arkadaşlar biliorsunuz biz türk toplumu (bende dahil :D ) bedava denilince çoğu kez tam öğrenmeden atlarız artık dönem değişti ve bedava yerini kampanya kelimesi aldı

bedava + kampanya = Kazık

bu devirde bimse kimseye bedava bişey vermiyor heleki böle bi durumda ben olsam kesinlikle kredi kartı bilgilerimi vermezdim çünkü güvenim yok

kısaca bedava lı vea kampanyalı hiçbirşeye aldınmamak lazım çünkü altından illa bişey çıkıyor en basin daha dün bozulan modemim :) 24 ay sözleşme ile modem aldık adslden aha 2 ay sonra bozuldu
garantiye göncercem şimdi ama ups korgoda taa nerde burada yol parasıydı 1 ay internetsiz kalmam + çektiğim çile fazlasıyla 1 modem değerini geçmiştir en iyisi hiç birşeye dahil olmadan normal yollarla
 
bence numaranı taşı bir süreliğine belki kurtulursun
 
Geri
Üst